Довговічність та ефективність роботи систем холодопостачання залежать не лише від їх якості та грамотного монтажу. Одна з найважливіших вимог для стабільного функціонування будь-якої системи та устаткування - своєчасне, професійне технічне обслуговування. Проведення регламентних, профілактичних і ремонтних робіт - обов'язкова умова для того, щоб уникнути аварій і будь-яких непередбачуваних ситуацій, що загрожують вимушеними зупинками основної діяльності і, в підсумку, - втратою часу й прибутку.
Гарантійне та післягарантійне обслуговування
Працюючи з однією організацією, яка несе комплексну відповідальність за поставки, установку та обслуговування техніки, ви отримуєте максимальні гарантії та знижки.Одна зі сфер діяльності компанії «ТЕХНОЦЕНТР «ХОЛОД» - сервісне обслуговування промислових систем холодопостачання. Працюючи з холодильними установками більше 20 років і регулярно вивчаючи й переймаючи передові технології в цій сфері, наша команда придбала цінний практичний досвід і навички, які дозволяють вирішувати завдання будь-якої складності, на об'єктах будь-яких масштабів. Ми приймаємо заявки на:
- Гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування.
- Профілактичні та регулювальні роботи.
- Діагностику та оперативний ремонт.
Сервісна служба нашої компаній надає консультації, здійснює технічну експертизу та експертну оцінку рівня зносу техніки, виконує зовнішній огляд та перевірку функціонування різних вузлів, проводить аналіз і вимірювання робочих параметрів (включаючи температуру, тиск і т.д.), перевіряє хімічний склад робочих рідин, при необхідності виконує очистку фільтрів йінші види обслуговуючих робіт. Замовник отримує результати проведених перевірок (акт діагностики, експертний висновок), а також дефектну відомість з переліком усіх виявлених несправностей і дефектів.
Ми працюємо зі своїми постійними замовниками та з клієнтами, які використовують обладнання інших постачальників. Клієнти, що замовили поставку обладнання в «ТЕХНОЦЕНТР «ХОЛОД», отримують безкоштовне гарантійне обслуговування (якщо проблеми пов'язані з заводськими дефектами). Після завершення терміну дії гарантії ми надаємо весь спектр післягарантійного сервісу в режимі, зручному для замовника:
- на постійній основі (регулярне комплексне обстеження і ремонт за регламентом) за узгодженим планом, наприклад, щомісяця, щоквартально, щорічно;
- за зверненням.
Звертаємо вашу увагу, що заводські гарантії на будь-яку техніку діють тільки в тому випадку, якщо покупець дотримується всіх рекомендації щодо обов'язкового техобслуговування.
Як показує практика, найбільш вигідний варіант для споживача - постійна співпраця на основі договору з технічного обслуговування, який ми рекомендуємо укладати ще на етапі покупки й монтажу устаткування. Клієнти «ТЕХНОЦЕНТР «ХОЛОД», котрі довірили нам обслуговування, відзначають підвищення ефективності роботи агрегатів, а також зменшення загальних витрат на ремонти й утримання холодильних систем.